Σελίδες

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Ως εδώ !



Ως εδώ !

Αρνιέμαι να πληρώνω τα χαράτσια που μου επιβάλλετε όποτε γουστάρετε.  Ούτε σας χρωστώ, ούτε έχω, ούτε θα τα πάρετε.
Αρνιέμαι να σκύβω το κεφάλι και να το βουλώνω για να μη τρομάξουν οι δανειστές ΣΑΣ.
Αρνιέμαι να υπομένω άλλο το βάρος των δικών ΣΑΣ λαθών. Δικά σας είναι, πληρώστε τα.
Αρνιέμαι να πληρώνω για τα κλεμμένα του σιναφιού ΣΑΣ. Για τους ληστές με τις γραβάτες που γυροφέρνουν μέσα στο κοινοβούλιο. Για τους καταχραστές των χρημάτων μου και της εμπιστοσύνης μου που τους αφήνετε ατιμώρητους. Αν μπορούσε να νομοθετήσει ο λαός θα ήσαν όλοι τους στη φυλακή. Εσείς τι κάνετε;
Δεν έχετε μούτρα να με αντικρύσετε. Αποκαλείτε κουκουλοφόρο τον ανώνυμο μπλόγκερ που σας επιτίθεται. Κουκουλοφόροι ήσαστε εσείς, διότι αν και «επώνυμοι» είστε καταστροφείς των πάντων και στυγνοί τρομοκράτες. Αν δεν σας προστάτευαν 15 αστυνομικοί τον καθένα σας δεν θα κυκλοφορούσατε καν.

Ως εδώ !

Μιλάτε συνέχεια για ‘‘το χρέος των Ελλήνων απέναντι στην Ιστορία’’.
Το χρέος μου στην πολιτεία το έχω ξεπληρώσει  και με το παραπάνω. Ήμουν πάντοτε συνεπής με τις υποχρεώσεις «μου», πλήρωνα πάντοτε τους φόρους «μου», μέχρι τώρα μου αρκούσε η έστω προσχηματική αναγνώριση από την πλευρά του κράτους που με κατέτασσε στους νομοταγείς – ειλικρινείς – σωστούς πολίτες.
Σήμερα γελάτε εις βάρος μου για τα χρόνια που σας ανέχτηκα.
Σήμερα, για όσα σας έδωσα και για όσα πρόκειται ακόμη να μου κλέψετε, με αποκαλείτε απλά μαλάκα.

Ως εδώ !

Το χρέος μου δεν είναι να δουλεύω μόνο για να σας μαζεύω φόρους. Το χρέος μου είναι να δουλεύω για να ζήσω την οικογένειά μου και να μεγαλώσω τα παιδιά μου. Δεν ήμουν ούτε τόσο τυχερός όσο εσείς, ούτε τόσο εργατικός όσο εσείς, ούτε τόσο ικανός όσο εσείς και δεν απέκτησα 60 ακίνητα. Δεν απέκτησα κανένα. Δούλευα και δουλεύω μέσα στο σύστημα που εσείς κατασκευάσατε, σύμφωνα με τα δικά σας συμφέροντα. Μόνο για το σήμερα και ‘‘αύριο έχει ο Θεός…’’.
Για να αποφασίσω να πάω διακοπές έπρεπε ένα χρόνο πριν να κάνω ερωτήσεις σε γνωστούς και φίλους, να κοιτάω χάρτες για να μετρώ αποστάσεις, να τηλεφωνώ σε ξενοδοχεία για να συγκρίνω τιμές και να κάνω σχέδια στο μυαλό και σε χαρτί.
Έμενα με τα σχέδια. Ποτέ δεν πήγα πουθενά.
Για να αποφασίσω να στείλω τα παιδιά μου στα φροντιστήρια έπρεπε δύο χρόνια πριν να πάρω χαρτί και μολύβι και να κάνω υπολογισμούς. Τι είναι περιττό, τι μπορεί να περιμένει, από πού θα κόψω. Μέσα στα υπόλοιπα οικογενειακά έξοδα προστέθηκαν και τα έξοδα της δωρεάν παιδείας. Εκτός από την ανατροφή, τη διατροφή, το ρουχισμό και τη διαπαιδαγώγηση, ανέλαβα και το  χρέος της εκπαίδευσης των παιδιών μου, μιας κι εσείς είστε και σε αυτό άχρηστοι.

Ως εδώ !

Βλέπετε ότι ο λαός ξύπνησε και σας πιάνει πανικός. Αντιλαμβάνεστε ότι τα ψωμιά σας στη πολιτική είναι λίγα και κοιτάτε πριν ξεκουμπιστείτε να μαζέψετε όσα περισσότερα γίνεται. Βάζετε το ένα χαράτσι πάνω στο άλλο, το ένα πιο απίθανο από το άλλο, πιο χειρότερο, πιο ξεφτίλα. Να τα αρπάξετε απ’ όπου μπορείτε.
Ξέρετε που βρίσκονται τα λεφτά και ποιοι τα έχουν. Είναι οι φίλοι σας, αυτοί που σας στήριζαν, αυτοί που στηρίζετε με τους «νόμους» ΣΑΣ. Δεν αγγίξατε – και ούτε πρόκειται – τους 3.800 κολλητούς σας της λίστας Κουσελά με χρέος άνω του 1 εκ. ευρώ έκαστος. Δεν δίνετε καν αυτή τη λίστα στη δημοσιότητα. Γιατί;
Δημοσιοποιήσατε άλλη λίστα με 6.000 μεγαλοοφειλέτες του δημοσίου. Με ποιο σκοπό και ποιο όφελος;  Στις πρώτες θέσεις φιγουράρουν κρατικοί οργανισμοί (Ολυμπιακή, ΟΣΕ, ΟΑΣΑ κλπ), καθώς και εταιρείες που έχουν κηρύξει πτώχευση προ 20ετίας, ή οι οφειλέτες έχουν πεθάνει! Δώσατε τη λίστα στη δημοσιότητα μόνο και μόνο για να απαξιώσετε την σημασία των στοιχείων. Νομοθετήσατε την αυτόφωρη σύλληψη όσων χρωστούν στο δημόσιο πάνω από 5.000 ευρώ και αυτούς που χρωστούν πάνω από 1 εκ. ούτε καν τους πήρατε τηλέφωνο!

Ως εδώ !

Γράψατε στα ###δια σας το μέλλον των παιδιών μου, εξασφαλίζοντας το μέλλον μόνο των δικών σας. Μου κάνατε τη ζωή ρημάδια, χωρίς να σας έχω φταίξει. Το μόνο μου λάθος είναι που γεννήθηκα εδώ και είχα την ατυχία να είσαστε κι εσείς.
Η οργή μου ξεχείλισε. Αυτό το κράτος δεν μου παρέχει πια ούτε τα στοιχειώδη. Δεν μου παρέχει ούτε καν το αίσθημα της αμοιβαίας εμπιστοσύνης κράτους-πολίτη.
Ψάξτε λοιπόν να βρείτε άλλο γρανάζι να βάλετε στη θέση μου.

Ως εδώ !

3 σχόλια:

  1. "Είμαι εξάρτημα εγω της μηχανής σας
    κι ο γιος μου το ανταλλακτικό
    Θα μαι εντάξει, μια ζωή, στη δούλεψή σας,
    είμαι από άριστο υλικό"

    που τραγουδούσε κάποτε κι η Βιτάλη...

    Και ένα βασικο ζήτημα είναι τι ορίζουμε "εδώ" στο "ως εδώ";
    Διότι κι εχθές "ως εδώ φωνάζαμε με άλλο "εδώ".
    Και προχθές και αντίπροχθες...

    Ποιο "εδώ" θα είναι στη φράση "ως εδώ και μη παρέκει";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δεν παρίστανα τον σοφό, όπως κάποιοι άλλοι που με ενημέρωναν για τα λάθη μου πριν τα κάνω. Κατάλαβα ότι στη πολιτική για να είσαι κερδισμένος πρέπει να είσαι ή μεγάλο κάθαρμα ή γλύφτης μεγάλων καθαρμάτων. Δεν είμαι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Άρα είμαι με τους χαμένους. Έπαιξα κι έχασα όπως εκατομμύρια άλλοι.
    Το «ως εδώ» αφορά τη δική μου ανοχή στο πολιτικό σύστημα και την αναλγησία του. Αυτή είναι που στέρεψε για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι κακό νομίζω να κρίνει κάποιος πολίτης άποια φορά λάθος τα πράγματα.
    Ιδιαίτερα όταν είναι στρεβλά πληροφορημένος εξαιτίας των καθαρμάτων των ΜΜΕ.
    Κι εγώ την έχω πατήσει πολλάκις και έχω διαψευστεί, κι εσύ κι ο άλλος κι ο παράλλος...
    κι η λίστα είναι τεράστια και περιλαμβάνει πολύ κόσμο.

    Οι μόνοι που δεν διαψεύδονται είναι αυτοί που δεν κρίνουν, δεν ψάχνονται.
    Για να διαψευστείς, πρέπει πρώτα να σκεφτείς...

    Όσο για το "ως εδώ", είναι μεγάλη πόρνη η ζωή και το "ως εδώ" το ορίζει αυτή και συνήθως όχι εμείς.
    Όταν η αντίσταση είναι προιόν αγανάκτησης, δεν μπορούμε ποτέ να προεξοφλήσουμε πότε θα υπερβούμε τον Ρουβίκωνα...
    Έτσι νομίζω.
    Ότι κάποια μερα θα ξυπνήσουμε και η παλλαική οργή θα έχει ξεχειλίσει.
    Η ατομική οργή δεν φέρνει αποτελέσματα νομίζω και επιπρόσθετα η παλλαική νωθρότητα λειτουργεί ανασταλτικά στην αποτελεσματική έκφραση της ατομικης οργής..


    ΥΓ.:Καλά μου λένε όλοι "άσε τις φιλοσοφίες"!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή