Σελίδες

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Γιατί πληρώνω



Τα πουλημένα καθάρματα που με κυβερνάνε αποφάσισαν να μου κόψουν τα πάντα. Αντί να πάνε να κόψουν το λαιμό τους ή να σηκωθούν να φύγουν μπας και ξεβρομίσει αυτός ο τόπος και πάρω επιτέλους ανάσα, είπαν να βάλουν πιο βαθιά το κωλόχερό τους στη τσέπη μου, για να βγάλουν και το τελευταίο κέρμα.

Σχετικά με το οικογενειακό επίδομα των 3τεκνων με εισόδημα έως 20.000 ευρώ, διαβάζω: Χάνουν 700 ευρώ από το αφορολόγητο και κερδίζουν 1040 ευρώ από το νέο επίδομα. Χάνουν και πάλι από 1584 ευρώ έως 3158 ευρώ από το επίδομα μέσω ΟΓΑ οπότε η συνολική απώλεια μπορεί να ανέβει στα 2800 ευρώ.

Για πρώτη φορά φέτος το εκκαθαριστικό που μού στείλατε ήταν χρεωστικό. Με βάλατε να πληρώσω 854 ευρώ (επιπλέον) φόρο, ενώ ήδη μου έχετε κόψει ένα 5χίλιαρο από το ετήσιο εισόδημα. Και όλα αυτά γιατί; Επειδή η τρόικα προβλέπει έξοδο στις αγορές το 2013; Και το 2010 δεν έλεγε τα ίδια για το 2011; Και το 2011 δεν έλεγε τα ίδια για φέτος; Και πέρσι δεν μίλαγε για ύφεση 1% και πως η ανάκαμψη θα άρχιζε από φέτος με 1-1,5% ανάπτυξη; Ποιο από τα (δικά σας/τους) σενάρια επιβεβαιώθηκε; Σε τι απ’ όσα σχεδιάσατε πέσατε μέσα; Πού είναι το φως στο βάθος του τούνελ;
Στο τούνελ που μας βάλατε στο βάθος έχει βουνό. Πότε θα καταλάβετε τη μαλακία που κάνετε και θα πατήστε φρένο; Όταν το τρένο γίνει φυσαρμόνικα κι εμείς κιμάς;

Δεν έκανα παιδιά για να μου τα ταΐζετε. Και θεωρώ απίστευτα μαλάκα αυτόν που πιστεύει ότι η πολιτεία είναι …υποχρεωμένη (!!!) να θρέψει τα παιδιά του, ή να τους βρει δουλειά, επειδή αυτός τα έκανε! Αφήστε με όμως ρε πούστηδες να τα ζήσω. Δεν σας ζητάω ελεημοσύνη, ούτε και κανενός άλλου κερατά. Είναι δικά μου τα παιδιά και δική μου η ευθύνη να τα ζήσω, να τα μεγαλώσω, να τα αναθρέψω σωστά, να τα σπουδάσω. Γιατί δεν με αφήνετε;
Είμαι αξιοπρεπής και τίμιος - δηλαδή μαλάκας κατά τη δική σας λογική, μιας και αυτές οι  λέξεις δεν υπάρχουν στο δικό σας λεξιλόγιο -, για να αρχίσω τώρα το κλέψιμο και τις απάτες. Και δεν έχω σκοπό τώρα “στα γεράματα” να σας μοιάσω. Αν μπω φυλακή θα είναι γιατί αρνούμαι να πληρώσω το κάθε απίστευτο γαμωχαράτσι που επιβάλλετε, όποτε η γαμωτρόικα έχει σηκωμάρες. Προτιμώ να δώσω φαγητό στα παιδιά μου παρά να τα πετάξω στα πόδια της Μέρκελ.

Από πού και ως που το χρέος της Ελλάδας που ΕΣΕΙΣ δημιουργήσατε πρέπει να το πληρώσω εγώ, και μάλιστα με τίμημα τη ζωή και την αξιοπρέπεια της οικογένειάς μου; Μήπως νομίζετε πως τα ελάχιστα που έχω (είχα) αφήσει στην άκρη, είναι περίσσευμα και οφείλω να σας τα δώσω; Είναι (ήταν) δικά μου, νόμιμα αποκτηθέντα, φορολογημένα και καθαρά. Δεν είναι πούστικα σαν τα δικά σας, δεν είναι από μίζες, διορισμούς, απάτες, φωτογραφικές διατάξεις, εκδουλεύσεις. Και τα είχα κρατήσει με χιλιάδες στερήσεις, για σπουδές των παιδιών μου σε άλλη πόλη, για ένα χειρουργείο, για μια “στραβή”. Θα μπορούσα να τα είχα φάει σε σκυλάδικα και ταξιδάκια. Τα φύλαγα για μια ώρα ανάγκης.
Τη δική μου ώρα ανάγκης, όχι τη δική σας.

Πότε με ενημερώσατε πως οι αυξήσεις στο μισθό μου σημαίνουν νέα δάνεια που θα κληθώ ΕΓΩ να πληρώσω; Πότε με ρωτήσατε αν θέλω καινούρια αεροδρόμια, νέες εθνικές οδούς, άλλα νοσοκομεία, άλλα αεροπλάνα, κι άλλα leopard, νέες υποδομές στον ΟΤΕ (Siemens), ολυμπιακούς αγώνες;

Αφού είχα την ατυχία να γεννηθώ σ’ αυτή τη χώρα, να δεχθώ πως είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω. Όχι γιατί αναλαμβάνω μερίδιο της ευθύνης (που δεν έχω), ούτε μ’ αρέσει η φασιστική σας “συνευθύνη” - γιατί δεν είμαι συνυπεύθυνος που να χτυπάτε τον κώλο σας κάτω, ούτε επειδή τη βρίσκω με το αυτομαστίγωμα, σαν κάτι μαλάκες που ‘σκύψαν το κεφάλι, έχαψαν το “μαζί τα φάγαμε” του μπουχέσα και κλαίνε τη μοίρα τους για τα λεφτά που σκόρπαγαν. Αλλά πρέπει (έτσι το νιώθω) να βοηθήσω τη χώρα μου να βγει από τα σκατά που ΕΣΕΙΣ τη ρίξατε, γιατί από σας δεν περιμένω τίποτα. Το οφείλω στη χώρα μου, το οφείλω στην ιστορία της, το οφείλω στους προγόνους μου, το οφείλω στα παιδιά μου.

Πραγματικά όμως πιστεύετε ότι τα λεφτά που θα σας δώσω μαζί με εκατομμύρια συμπολίτες μου θα πιάσουν τόπο; Γιατί ένας πούστης από εσάς δεν βγαίνει να πει την αλήθεια; Γιατί η αλήθεια σίγουρα δεν είναι αυτή που μας παρουσιάζετε 3 χρόνια τώρα. Αν κάνω λάθος, βγείτε και πείτε μου πόσα χρωστάγαμε πριν και πόσα σήμερα. Δεσμευτείτε (με παραίτηση, όχι μαλακίες) πως δεν υπάρχει περίπτωση να παρθούν άλλα μέτρα εις βάρος των ήδη εξαθλιωμένων. Απαντήστε πότε θα βγούμε από την κρίση και δεσμευτείτε πως σε διαφορετική περίπτωση θα πάρετε πίσω τα μέτρα ή έστω θα αυτοκτονήσετε που είπατε ψέματα.

Το όλο πράγμα είναι ένα τεράστιο αδιέξοδο και δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να οδηγήσει σε ανάκαμψη, μείωση του ελλείμματος, πρωτογενές πλεόνασμα, επενδύσεις. Το παραδέχονται όλοι εκτός από εσάς. Οι συμφωνίες είναι συμφωνίες, οι υπογραφές είναι υπογραφές, η ξεφτίλα είναι ξεφτίλα.

Αφήστε λοιπόν τον πρόεδρο Βαγγέλη να θάβει τις λίστες,
αφήστε τον άλλο κουμπαροπρόεδρο Βαγγέλη να περιφέρει την ασυναρτησία του,
αφήστε τη συμμορία με τα σκατά να σας απειλεί για το θεαθήναι (και για να κατευνάζονται τα πνεύματα -των ηλιθίων- πως ….κάτι θα γίνει!),
αφήστε τους καραγκιόζηδες υπαλλήλους της τρόικας να μας κουνάνε το δάχτυλο,
αφήστε τη Μέρκελ να έρχεται για επιθεώρηση
αφήστε το λαό να πεθάνει.

Η ιστορία μάς έχει διδάξει πως όλα τα πειράματα τελειώνουν όταν βγουν τα αποτελέσματα.


Ο ΑΘΑΝΑΤΟΣ Νίκος Ξυλούρης τραγουδάει για εσάς και τα αφεντικά σας.




2 σχόλια:

  1. Οργισμένο μεν (και δικαίως) αλλά πολύ αληθινό κείμενο... Λίγο πολύ όλοι μας έτσι αισθανόμαστε...Ο θυμός και η οργή μας κατακλύζει...Φόρτωσαν σε μας, τα "υποζύγιά" τους, όλες τις ανομίες τους... Μένει να δούμε πότε τα "υποζύγια" θα αντιδράσουν και θα τους πάρουν με τις κλοτσιές... Άμποτε...

    «Τώρα μέσα στη γενική χρεοκοπία/ σε συρφετούς από εξαγγελίες και συνθήματα/ μένεις γυμνός, ήταν βαριά η καταλήστευση/ δεν έχεις πια τίποτα, σου τα πήραν “όλα”/ σου πήραν τους φίλους, τη φωνή σού πήραν/ τα μεγάλα όνειρα έχασες και το μονοπάτι…», (Κλείτος Κύρου)…

    «Το ζήτημα πια έχει τεθεί: ή θα εξακολουθήσουμε να γονατίζουμε../ ή θα σηκώσουμε άλλον πύργο ατίθασο απέναντί τους», (Μ. Κατσαρός)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το' χω γράψει και πει πολλές φορές.
      Δεν αφορά την πάρτη μου, δεν αφορά καν μόνο τα παιδιά μου. Αφορά όλη την ελληνική κοινωνία που βάλθηκαν να εξολοθρεύσουν και την πατρίδα μας που βάλθηκαν να εξοντώσουν.
      Να πληρώνουμε εμείς, τα παιδιά μας και -στην καλύτερη- δυό γενιές ακόμη, για τα ΔΙΚΑ τους λάθη και ανομίες.
      Γιατί δεν μπορούν να συλλάβουν τους κλέφτες που εγκλημάτισαν και που τα έστειλαν να παίρνουν τον αέρα τους σε τράπεζες της Σιγκαπούρης.

      Απαντάει καλύτερα από όλους μας ο Αλ. Παπαδιαμάντης στο "Ο Πολιτισμός εις το Χωρίον"

      Σ’ αυτή την εποχή που βρεθήκαμε, να σε χαρώ …
      Μεγάλο κεσάτι, μεγάλη δυστυχία στον κόσμο! …
      Ο παράς, δεν ξέρω πού πάει και χώνεται, και δε βγαίνει στο μεϊντάνι …

      Διαγραφή